SharePoint saraksti apkopo datus — gluži tāpat kā programmā Excel —, un tos var viegli koplietot un pārvaldīt iekštīklā. Visā pakalpojumā Microsoft 365 tiek lietoti vairāk nekā desmit miljoni pielāgotu sarakstu — gan vienkārši saraksti, piemēram, kontaktpersonas un uzdevumi, gan saraksti, kas ir izmantojami īpaši nozīmīgās lielu korporāciju biznesa operācijās. Izmantojiet Microsoft Power Apps, lai veidotu pielāgotas veidlapas datu un failu skatīšanai, izveidei un modificēšanai
Atbrīvojiet sevi un savu darba grupu no laika tērēšanas periodisku manuālu grupas un organizācijas procesu veikšanai. Darbību izkārtošanai izmantojiet vienkāršo vizuālo noformētāju pakalpojumā Power Automate. Pakalpojumā Power Automate varat paveikt visu — no brīdinājumu un apstiprinājumu konfigurēšanas līdz sarežģītu daudzpakāpju procesu modelēšanai.
Ja jūsu procesā ir nepieciešami dati no citiem avotiem un pakalpojumiem, Power Automate ļauj automatizēt datu apmaiņu, failu sinhronizēšanu un citus darbus. Izmantojiet Power Automate, lai, piemēram, uz operācijās izmantoto SharePoint sarakstu nokopētu informāciju, ko pārdošanas grupa ievadījusi pakalpojumā Microsoft Dynamics. Power Automate ir arī integrēta ar lokālajiem un trešo pušu pakalpojumiem.
Izmantojot Power Apps, bez koda rakstīšanas varat izveidot programmas, kas mijiedarbojas ar datiem SharePoint sarakstos un bibliotēkās, kā arī ar citiem avotiem mākonī un lokāli. Izmantojiet Power Apps, lai izveidotu digitālas iespējas, kurās izmanto tehnoloģijas, piemēram, kameras mobilajos tālruņos novatoriskam darbam.
Sniedziet iespēju vienuviet būt lietotājiem, saturam un lietojumprogrammām, lai visā organizācijā noritētu efektīva sadarbība.
Pavisam viegli pārvērtiet savas biznesa zināšanas par risinājumiem. Nodrošiniet darbiniekus ar visu vajadzīgo ceļā uz rezultātu sasniegšanu.
Starp savām iecienītākajām programmām un pakalpojumiem izveidojiet automatizētas darbplūsmas, lai saņemtu paziņojumus, sinhronizētu failus, vāktu datus un veiktu citus darbus.