Apsverat iespēju optimizēt drukāšanas izmaksas un droši pārvaldīt drukāšanas infrastruktūru?

Izvēlieties Konica Minolta risinājumus savai drukas infrastruktūrai


Optimizējiet drukāšanas izmaksas, centralizēti pārvaldiet drukāšanas infrastruktūru un nodrošiniet dokumentu un datu drošību. Risinājums ir modulārs, lai atbilstu katra uzņēmuma vajadzībām.

Aicinām jūs uz bezmaksas konsultāciju.
 

Efektīva izmaksu kontrole un optimizēta drukas vide

Mūsdienās ikviena organizācija - neatkarīgi no tā, vai tas ir uzņēmums, liela korporācija, sabiedriska organizācija vai izglītības iestāde - cenšas pēc iespējas vairāk kontrolēt savas uzņēmējdarbības izmaksas. Ļoti bieži drukāšana ir nepamanīts, bet ļoti svarīgs izmaksu faktors.
Izmantojot precīzu pārskatu par visām drukāšanas operācijām, varat aprēķināt saistītās izmaksas komandām, nodaļām un individuāliem lietotājiem un nodrošināt drošu drukāšanas vidi.

Priekšrocības un galvenās funkcijas
 

Centralizēta uzraudzība
 
Visas drukāšanas vides uzraudzība un detalizēti ziņojumi
Droša drukāšanas vide

Tiek novērsta nesankcionēta piekļuve, izdrukātie dokumenti netiek atstāti printerī.
Divpakāpju autentifikācija

Autentifikācija: ID karte, PIN kods, parole
Vienkāršota IT apkope
 
IT administrēšanas izmaksu optimizācija un
vienkāršāka printera apkope
Izmaksu optimizācija

Visas drukāšanas izmaksas var
attiecināt uz iniciatoriem
Drukāšanas noteikumi

Uzņēmuma drukāšanas noteikumu iestatīšana,
drukāšana no jebkura tīkla printera

Galvenās funkcijas
 

Lietotāju un funkciju centrālā pārvaldība

  • Lietotāju piekļuves tiesības daudzfunkciju printeriem kopēšanai, drukāšanai, skenēšanai un faksa sūtīšanai var viegli un ērti pārvaldīt centralizēti.
  • Administrators var piešķirt lietotājiem dažāda līmeņa piekļuvi printeriem un to funkcijām.
  • Dažādu veidu lietotāju pieteikšanās ierīces lietošanai, tostarp karšu autentifikācija, lietotājvārds un parole un PIN kods, lai administrators varētu izlemt, kuru lietotāju autentifikācijas veidu aktivizēt.

Detalizēti ziņojumi

  • Tīmeklī bāzēti pārskati: viegli izveidot detalizētus pārskatus un elastīgus pārskatus, kas aptver visas atsevišķu lietotāju vai lietotāju grupu darbības, ļaujot viegli izsekot izdevumiem dienas, nedēļas, mēneša vai ilgākā laika periodā.
  • Vadības pārskati: automātiski un pēc pieprasījuma sagatavoti pārskati, skaidri un saprotami atspoguļojot visu drukas vidi.
  • Pārskatu eksportēšana dažādos formātos, lai atvieglotu un paātrinātu rezultātu kopīgošanu.
  • Automātiska pārskatu sniegšana: regulāra automātiska pārskatu ģenerēšana (reizi mēnesī, ceturksnī vai gadā), lai iegūtu vēl detalizētāku pārskatu.

Izmaksu sadale un atlīdzināšana

  • Drukāšanas infrastruktūras uzskaite un uzraudzība: visas drukāšanas darbības tīklā var uzraudzīt reāllaikā. Ir pieejams izvēles Dispatcher Paragon terminālis, kas nodrošina visaptverošus kopēšanas, skenēšanas un faksa uzskaites pakalpojumus (pieejami arī ārējos termināļos).
  • Elastīga izmaksu sadale: administrators var piešķirt lietotājam konkrētu izmaksu centru vai arī pirms katras drukāšanas individuāli izvēlēties pareizo izmaksu centru vai projektu.
  • Individuāla cenu noteikšana: atsevišķus cenrāžus var piešķirt dažādiem printeriem, izmaksu centriem un lietotājiem. Tādējādi pat neviendabīgā drukāšanas infrastruktūrā ir iespējams precīzi aprēķināt drukāšanas izmaksas.
  • Trešo pušu printeru izsekošana: drukas uzdevumu izsekošana var aptvert visu uzņēmuma drukas infrastruktūru, ne tikai Konica Minolta printerus.

Budžeta un kvotu pārvaldība

  • Vienkārša budžeta piešķiršana: administrators var piešķirt atsevišķus budžetus dažādiem lietotājiem, tādējādi atvieglojot konkrētu lietotāju drukāšanas, kopēšanas, skenēšanas un faksa sūtīšanas darbību ierobežošanu, lai kontrolētu izmaksas.
  • Periodiska budžeta noteikšana: budžetus atsevišķiem lietotājiem un lietotāju grupām vislabāk pārvaldīt automātiski vai noteiktos intervālos. Budžetus vai kvotas joprojām var atiestatīt un mainīt manuāli, lai starp maksājumiem varētu veikt ārkārtas drukāšanas uzdevumus.
  • Maksājumu sistēma: Dispatcher Paragon atbalsta dažādas ērtas lietotāju kontu papildināšanas iespējas:
    • kases papildināšana: kasieris saņem naudu no lietotāja, kuram pēc tam piešķir lietotāja kontu, izmantojot Dispatcher Paragon kases pārvaldību.
    • Pašapkalpošanās papildināšana: ļauj tieši pārskaitīt naudu (monētas un banknotes) uz kontu, kredītkartes papildināšana: izmantojot PayPal vai DIBS.

Uzziniet vairāk, lasot mūsu brošūru

Nosūtīt brošūru

Vai vēlaties konsultāciju?

Aizpildiet šo veidlapu, un mēs ar jums sazināsimies.