Mūsdienās komunikācija un saziņas līdzekļi ir sieti nesaraujamām saitēm. Tā kā reklāmas aģentūras un tirgvedības nodaļas ir sākušas meklēt jaunas iespējas, kā uzrunāt plašāku auditoriju, pievēršoties drukāšanai, lai nodrošinātu jaunus pakalpojumus ārpus tradicionālajiem rāmjiem, drukas pakalpojumu sniedzēji ir sapratuši, ka ir nepieciešamas izmaiņas, tāpēc ir koncentrējuši savu uzmanību uz sava produktu un pakalpojumu klāsta paplašināšanu, lai ievērotu jaunākās tirgvedības tendences.
Tādējādi ir radīta „absolūtā vētra”, kur digitālais mārketings apvienojas ar modernizēto drukāšanu, un kopā šīs divas nozares ir radījušas pamatu uzņēmumu pārveidošanai un tādu mērķu sasniegšanai, kuri reiz tika uzskatīti par nesasniedzamiem.
Pateicoties jaunākajai drukas tehnoloģijai un tirgvedības tendencēm, tagad ir iespējams nodrošināt apbrīnojamu pilnveidotu pakalpojumu klāstu. Taču jautājums ir – kā drukāšanas pakalpojumu sniedzējiem un tirgvedības speciālistiem vajadzētu sadarboties, lai sasniegtu kopēju mērķi, un kā iespējams sasaistīt drukāšanu, tīmekli, sociālos tīklus, e-pastu un SMS?
Atbilde ir – izmantojot starpmediju pieeju.