Mēs vēlamies turpināt uzlabot jums sniegto pakalpojumu kvalitāti un pieejamību, tāpēc paplašināmies un ieguldām tehnoloģijās, lai atbalstītu klientus, slēdzot servisa uzturēšanas līgumus.
Ieguvumi:
Nepārtraukta iekārtu uzraudzība un precīza kļūdu diagnostika.
Centralizētajai sistēmai tiek nosūtīti ziņojumi par aprīkojuma kļūdu ziņojumiem un izejmateriālu stāvokli.
Profilaktisks servisa inženiera apmeklējums pirms bojājuma rašanās vai tonera nosūtīšana, pirms beidzas izejmateriāli.
Automātiska tonera un izejmateriālu piegāde, pirms tie beidzas.
Automātiska skaitītāju nolasīšana.
Mēs pieslēdzam visas nākamās paaudzes ierīces attālās atbalsta platformai (RSP), kas nodrošina jūsu daudzfunkcionālo drukas ierīču netraucētu darbību un drošību.
Jaunākās programmaparatūras versijas, drošības labojumi.
Attālināti mainiet aprīkojuma iestatījumus, lai izvairītos no noteiktiem darbības traucējumiem vai nekavējoties tos novērstu, un ieplānojiet servisa apmeklējumu ar pilnīgu informāciju.
Konica Minolta saņēmusi Keypoint Intelligence piešķirto BLI 2023-2024 Pacesetter balvu attālināto pakalpojumu jomā.