Daļa
Digitālā etiķešu izstrāde piedzīvo strauju izaugsmi. Lai izmantotu šo izaugsmi savā labā, izbaudiet digitalizācijas jaunās priekšrocības un nodrošiniet sava analogā izstrādes aprīkojuma rentabilitāti pārejas posma laikā, pateicoties Konica Minolta drukāšanas pakalpojumu papildinošajai pieejai.
Profesionāla etiķešu drukāšana mūsdienās ir ienesīga uzņēmējdarbības nozare. Ļoti ienesīga nozare. Dažādu nozaru uzņēmumiem ir nepieciešams identificēt un izcelt savus produktus un zīmolus, personalizētas etiķetes ir iespējams izmantot interesantos jaunos veidos un izdrukāto kvadrātmetru apjoms šajā nozarē pēdējos gados ir gandrīz dubultojies. Pat mūsdienu tiešsaistes laikmetā no etiķešu dizaina lielā mērā ir atkarīgs, vai sabiedrība pieņems produktu. Etiķete vai uzlīme uz pudeles vai iepakojuma ataino zīmola vēstījumu un identitāti.
Jaunākie mārketinga izpētes institūta Smithers Pira dati rāda, ka šajā nozarē izdrukāto kvadrātmetru apjoms no 4 miljardiem 2014. gadā ir pieaudzis līdz 7 miljardiem 2017. gadā.
Mūsdienās mazumtirdzniecības, tirdzniecības, rūpniecības vai piegādes nozare nespētu pastāvēt bez etiķetēm. Tās, greznotas ar krāsainām ilustrācijām, ir sastopamas gandrīz uz katras pilsētu mazumtirdzniecības veikalos, aptiekās, mājsaimniecības preču veikalos un pat ārpus pilsētas esošajos tirdzniecības centros un dārzkopības centros iegādātas preces neatkarīgi no tā, vai šī prece ir iepakota pudelēs, tūbās, burkās, podos, traukos ar aizsargplēvi, cita veida tvertnēs vai plēves apvalkā, vai arī etiķete ir uzlīmēta tieši uz paša produkta, kas var būt pilnīgi jebkas, sākot no zāles pļāvējiem, tenisa raketēm un apģērba līdz pat aparatūrai.
Etiķete ir svarīgs materiāls, ko iespējams izmantot visa veida preču identificēšanai un reklamēšanai, kā arī svarīgas patērētāju informācijas vai likumdošanā noteiktas informācijas, piemēram, preces svara vai apjoma, piegādātāja vai ražotāja kontaktinformācijas, sastāvdaļu vai satura saraksta un varbūt pat uzglabāšanas, lietošanas, veselīga uztura, pielietojuma vai drošības informācijas, nodrošināšanai.
Turklāt mūsdienās, lai klienta čekā identificētu preces un norādītu to cenu, gandrīz visas etiķetes ir marķētas ar svītrkodu – melnu un baltu svītru rakstu, kas tiek automātiski noskenēts pie kases. Dažāda veida ar svītrkodu marķētas etiķetes tiek izmantotas arī ražošanas, apstrādes, pārvadāšanas un piegādes nozarē plašam pielietojumu klāstam, piemēram, montāžas un rūpnīcas procesu automatizēšanai, daļu un detaļu identificēšanai, kā arī izsekošanai un izsekojamības nodrošināšanai visā piegādes ķēdē.
Pēdējo gadu inovācijas etiķešu jomā ir radījušas īpaša veida etiķetes, kas spēj mijiedarboties ar mobilajiem tālruņiem, nodrošinot piekļuvi tīmekļa vietnēm un papildu patērētāju informācijai, ļaujot pieteikt dalību konkursos, spēlēt spēles vai kļūt par sociālo tīklu lietotāju. Dažas etiķetes pat ir unikāli mainīgas vai personalizētas.
Īsumā – etiķetes tādā vai citādā veidā ir kļuvušas par svarīgu modernās ikdienas dzīves sastāvdaļu. Tāpēc nav pārsteidzoši, ka visa veida etiķešu drukāšana, tāpat kā elastīga iepakojuma izstrāde, ir kļuvusi par vienu no ātrāk augošajiem segmentiem drukāšanas nozarē, jo vidējais rādītāju gada pieaugums visā pasaulē pēdējo 30 gadu laikā ir aptuveni 4-6% (pašreizējais pieaugums ir 4,7%) un tie gandrīz vienmēr pārsniedz IKP pieauguma rādītājus. Starptautiskā līmenī etiķetes ražo īpaši specializēta drukāšanas nozares segmenta niša, kuras apgrozījums šobrīd ir vairāk nekā $60 miljardi.
The rapid acceptance and investment in digital printing had a major impact on the rapid growth of label printing, changing the way custom labels are designed and manufactured and how they can be used in exciting new ways, for example wine labels, food labels and water bottle labels.
Etiķešu drukāšanas nozare piedzīvo tik lielu izaugsmi, ka digitālo etiķešu drukas iekārtu uzstādīšanas gada rādītāji šobrīd tuvojas 30% no kopējā šaura veltņa drukas iekārtu uzstādīšanas apjoma visā pasaulē, jo līdz 2015. gada beigām visā pasaulē etiķešu drukāšanas nozarē tika uzstādītas vairāk nekā 3000 digitālās etiķešu drukas iekārtas.
Nākotnes prognoze liecina, ka līdz 2020. gadam digitālās etiķešu drukas iekārtas veidos vismaz 40% no uzstādīto šaura veltņa drukas iekārtu apjoma gada laikā.
Uz šo rādītāju fona mūsdienās tiek uzskatīts, ka kopējā digitāli izdrukāto etiķešu darbu vērtība ir augstāka nekā pašas drukāšanas izmaksas. Nozares aprēķini liecina, ka, lai gan no visa izdrukāto pašlīmējošo etiķešu darbu apjoma digitālās etiķešu izdrukas pašreiz veido vien 3% līdz 5%, to vērtība visu drukas darbu vidū sasniedz 15% līdz 18% vai vairāk.
Dažas no šīs augošās nozares sniegtajām daudzajām priekšrocībām
Nepārtraukta darbplūsma ir kļuvusi par vienu no veiksmīgas digitālās etiķešu izstrādes pamatvērtībām. Tā samazina kļūdu risku un darba ar dokumentiem apjomu, paātrina reakcijas laiku un nodrošina pastāvīgi atjauninātu ražošanas un klientu informāciju, kā arī saīsina izstrādes ciklu.
Salīdzinot ar tradicionālo etiķešu drukāšanas procesu, digitālais process neizmanto formu plates un tajā nav iekļauti formu plašu izstrādes materiāli, ķīmiskās vielas, procesi vai izpildes laiki, tādējādi ietaupot jūsu naudu.
Iespēja samazināt vai novērst etiķešu uzglabāšanu, samazināt laika posmu līdz produkta nonākšanai tirgū un uzlabot piegādes ķēdes efektivitāti zīmola īpašniekam var būt pārliecinošs iemesls pievērsties digitālai etiķešu izstrādei. Tāpat lielu interesi var izraisīt arī iespēja veikt savlaicīgu izstrādi, maztirāžu korektūru un testa mārketingu.
Mūsdienu vienmēr konkurējošajā vidē par etiķešu lietotāju uzmanības centru ir kļuvušas jauna pievienotā vērtība un mārketinga iespējas zīmolu īpašniekiem (patiesi gandrīz visu izmēru uzņēmumiem). Pastāv daudzi tādu jomu piemēri, kur digitālās drukāšanas risinājumi ir nodrošinājuši iespēju viegli realizēt dažādas etiķešu versijas un variantus, mainīga dizaina attēlus, personalizētas etiķetes, masveida individualizēta pasūtījuma izstrādes, jaunas reklāmas iespējas un pat reģionālas, sezonālas vai īpašiem notikumiem paredzētas etiķetes. Digitālo etiķešu izstrādātājiem šīs mārketinga iespējas sniedz perspektīvas pievienotās vērtības izstrādei un uzlabotai ekonomiskajai efektivitātei.
Nav nekādu šaubu, ka vides aizsardzība un ilgtspējība ir kļuvušas par svarīgu jautājumu. Ļaujot izstrādāt precīzu skaitu nevis procentuālu rezervju skaitu, digitālā drukāšana samazina lieko izdruku skaitu. Atšķirībā no citiem drukāšanas procesiem digitālajā procesā netiek arī izmantotas ķīmiskās vielas, ūdens vai formu plašu izstrādes materiāli.
Salīdzinoši jauna, bet augoša digitālā dizaina un drukāšanas joma, pateicoties jaunākajiem programmatūras risinājumiem, ir drošības dizaina fonu un īpašu iezīmju, mainīgu attēlu, mikroteksta, pretkopēšanas funkciju un daudzu citu elementu integrēšana.
Iespēja izdrukāt katru etiķeti atsevišķi ļauj drukas iekārtām izstrādāt secīgi numurētas vai kodētas etiķetes, izveidot slēptus kodus, kas sakrīt ar redzamajiem kodiem, un nodrošināt mainīgus kodus izmantošanai ar viedtālruņu tehnoloģiju. Visas šīs funkcijas rada jaunas etiķešu kodēšanas un izsekošanas risinājumu iespējas.
Digitālā etiķešu drukāšana arī rada daudz vairāk darba iespēju etiķešu ražotāju tradicionālajām iespiedmašīnām, vienlaikus radot jaunas iespējas īstermiņā un aptverot bezpamatnes plēves tirgu termorucīgas un elastīgas plēves izmantošanai. Aptuveni 14% etiķešu ražotāju, kuri sāka darbību tikai ar etiķešu ražošanu un nu ir investējuši digitālajās drukas iekārtās, tagad klientiem ražo arī ienesīgo elastīgo iepakojumu, piemēram, paciņas, maisiņus, tūbiņas, burku vākus, ietinamos papīrus, maisus un elastīgos iepakojumus, izmantojot maztirāžas, vidēja izmēra līdz šaura veltņa drukas iespējas.
Glossy or matt adhesive sticker paper, YUPO, PET, PP. An extended list of supported substrates from the major vendors of self-adhesive media is provided upon purchase of the Label Press.
Konica Minolta nodrošina viegli lietojamu kvalitatīvas programmatūras un aparatūras komplektu, kas ļauj jums bez potenciāli negatīvajām pārejas procesa sekām izmantot visas priekšrocības, ko sniedz jaunā digitālā tehnoloģija.
Tas ir izstrādāts, lai sniegtu jums nākotnes tehnoloģiju, neziedojot mūsdienu tehnoloģiju priekšrocības.
Nesen veiktās nozares aptaujas atklāja, ka etiķešu ražotājiem vislielākās problēmas rada izstrādes cikla saīsināšana un kvalificētu drukas iekārtu operatoru atrašana. Tāpēc, ja jūs meklējat universālu risinājumu šo abu problēmu tūlītējai novēršanai, kas nodrošinās jūsu uzņēmuma bezproblemātisku pāreju no analogajām drukas iekārtām uz digitālajām iekārtām, pavērs jums ceļu uz plašiem jaunajiem, digitālajiem tirgiem un izstrādās mazas augstas kvalitātes etiķešu un uzlīmju tirāžas ātrumā un elastības līmenī, ko apbrīnos jūsu klienti, AccurioLabel 190 ir tieši jums vispiemērotākā digitālās drukas iekārta.
Pateicoties darbplūsmai PDF formātā un bagātīgam funkciju klāstam, AccurioPro Label Impose ir patiešām iespaidīgs instruments. Šī programmatūra ļauj operatoriem veikt plašu pirmsdrukāšanas uzdevumu klāstu ar viena vadības paneļa starpniecību, to iespējams pavisam vienkārši savienot ar mūsu AccurioLabel 190 aparatūru un tā ir ideāls papildinājums Konica Minolta etiķešu drukas iekārtai. Trūkstošais gabaliņš jūsu digitālās etiķešu drukāšanas puzlē. Vienīgā digitālā etiķešu drukas lietojumprogramma, kas jums jebkad būs nepieciešama.
Mūsu pieredzējušais un zinošais speciālistu personāls atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem un iepazīstinās ar jūsu produkta darbības principiem. Mūsu pakalpojumi kalpo jūsu labā atbalsta sistēmas ietvaros, kas ir izstrādāta, lai nodrošinātu, ka jūs un jūsu uzņēmums pilnībā izbaudāt mūsu risinājumu sniegtās priekšrocības. Mēs piedāvājam dažādu pakalpojumu klāstu, tostarp optimizētus drukāšanas pakalpojumus, kas ietver jūsu konsultēšanu, aparatūras un programmatūras integrēšanas pakalpojumus, darbplūsmas pārvaldību, lai pazeminātu jūsu dokumentu izlietojumu, un viedus drošības pakalpojumus, lai nodrošinātu jūsu uzņēmuma drošību.
Firus Druck, a traditional label printer from a renown German wine region (Mosel), was looking for the right solution for their customers demand of self-adhesive wine labels. They invested in a Konica Minolta AccurioLabel 190 and a GM DC330Mini as well as a GM HOTFB330 Standalone Hot Foil. The video describes how the investment is part of a wider strategy for our customers’ growth and development. It is about embracing new technologies and change within the ever-changing printing market.
Konica Minolta efektīvais programmatūras un aparatūras risinājumu apvienojums ir radīts vienam mērķim: nodrošināt jūsu uzņēmumam bezproblemātisku pāreju no analogās uz digitālo apstrādi, nostiprināt jūsu uzņēmuma pozīcijas ārkārtīgi ienesīgajā nākotnes etiķešu dizaina nozarē un ļaut jums maksimāli izbaudīt digitalizācijas sniegtās priekšrocības un radīto pievienoto vērtību.
Mūsu nodrošinātās funkcijas ļaus jums piedāvāt klientiem personalizēšanas iespējas, samazinās jūsu darbības izmaksas, atvieglos darbu un ļaus pašiem izveidot savu pārdomāto, pielāgoto pārejas uz digitālo apstrādi versiju. Jūs varēsiet piedāvāt mazāku tirāžas apjomu, elastīgu piegādes laiku un daudzas citas priekšrocības. Vienlaikus uzticamās analogās drukas iekārtas vienkārši turpinās savu darbu apvienojumā ar mūsu produktu komplektu. Īsumā – mūsu funkcijas ļaus jums izbaudīt visas jaunās tehnoloģijas priekšrocības, vienlaikus pārejas laikā nodrošinot jūsu esošo analogo iekārtu darbības rentabilitāti. Kādas tad ir šīs funkcijas? Mūsu digitālo etiķešu drukāšanas produktu komplekts sniegs jums tālāk uzskaitītās priekšrocības.
Krāsas tiek apstrādātas izšķirtspējā 1200 punkti collā x 8 biti, kur 1 pikselī ir izteiktas 256 gradācijas
Attēla blīvuma kontroles sistēma
Materiāliem nav nepieciešams iepriekš uzklāt pārklājumu
Darbība ir intuitīva — nepieciešams vien sekot ekrānā sniegtajām instrukcijām, tāpēc nav nepieciešama ilgstoša lietotāja apmācība
Atbilstoši izmantotajam materiālam iespējams atlasīt 18,9 m/min., 13,5 m/min. un 9,45 m/min. darbības ātrumu
Simitri® HD E tonera tehnoloģija
Tādu uzdevumu izpildei kā, piemēram, krāsas pielāgošanai, kas analogajās sistēmās aizņem ārkārtīgi daudz laika, tagad ir nepieciešamas vien dažas sekundes
Trīsdimensiju hibrīda konstrukcija, kas iekļauj funkcionālus polimērus, nodrošina augstu visu veidu materiālu apstrādes efektivitāti
The Italian digital commercial printer GrafiPrint has expanded their business with a roll-to-roll label production machine from Konica Minolta.
One of our technical experts will demonstrate all the adavantages of label printing technology
Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible
For conventional analogue label converters looking to invest for the first time in digital label printing, there is more behind the decision than simply buying a new printing press or process. It requires a great deal of evaluation and thought beforehand, including decisions about people, sales and marketing, pre-press capabilities and colour management at each individual company.
Investing in digital label printing means stepping back and taking a critical look at the way you do business and how you liaise throughout your work chain and with your customers. For busy label printers and converters looking to invest in digital printing technologies for the first time, the challenge is often to know what questions to ask themselves, who in the company should be involved in the decision-making process, and what the implications for other departments, or even customers, might be.
To assist companies in their thinking and decision-making, Konica Minolta has designed the Digital1234 assessment guide. This business development programme is a business-based questionnaire covering a range of crucial business topics; using a simple and visual 'traffic light' system, the assessment helps you quickly identify the areas of your business that could benefit from switching to digital by exploring each individual business opportunity. It focuses on the specific needs of label converters and companies involved in the graphic arts fields.
By examining area such as your existing business, how you might generate new business by investing in digital, your employees' understanding of digital printing, and management of the digital production environment, the Digital1234 four-step plan – Identify, Assess, Justify and Implement – will tell you for sure whether the time is right for your organisation to switch to digital. Those four steps are:
As the market for labels and packaging accelerates in its shift to digital, understanding how this will affect your production processes is paramount. You know your business and your clients; our dedicated team of consultants advises you on what the industry offers to help you stay ahead. Together, we identify how label printing is likely to evolve and change in a digital world and what impact this will have on your business.
We help you assess which of your clients are likely to benefit from shifting their print volume from conventional presses to digital – in answer to the demand for reduced print run lengths, requests for faster delivery times, personalisation and versioning, as well as the production of on-demand runs.
The AccurioLabel 190 is your ideal tool for expansion into new markets and presents a new business opportunity to label converters already established in the industry, as well as commercial printers looking to explore new opportunities. At the same time, this new digital label press is perfect for complementary use with existing analogue and digital machines.
Konica Minolta has invested in support teams that work with you to help maximise your return on investment. They support you with success stories from other print providers who have partnered with Konica Minolta to create a successful business. Their experiences and their willingness to talk about the challenges they have overcome are there to provide the guidance for you. It is not intended to make the decision for you, but rather to make you think about what is involved in going digital and what will make the investment decisions easier to make.
Once you have made the decision to invest, our teams work with you to map out a schedule of implementation that allows you to see when work will be carried out.
Kāpēc gan nerunāt ar mums par to, kā etiķešu drukāšana varētu dot labumu jūsu biznesam? Aizpildiet zemāk esošo veidlapu, un ar jums sazināsies kāds no mūsu ekspertiem.