Ja jūs mūsdienās veicat uzņēmējdarbību, tad ļoti labi zināt, ka vienīgais veids, kā saglabāt konkurences priekšrocību, ir pēc iespējas efektīvāk izmantot jaunākās tehnoloģijas, tiklīdz tās ienāk jūsu nozarē. Jūsu uzņēmumam ir jāspēj būt elastīgam attiecībā uz tehnoloģiskajām izmaiņām, jāpielāgo tās savām vajadzībām un jāizmanto to sniegtās daudzās iespējas.
Ideāls piemērs tam ir jūsu uzņēmuma spēja nodrošināt tiešsaistes komunikāciju ar mobilo ierīču starpniecību. dokoni SYNC & SHARE ir Konica Minolta risinājums, kas nodrošina piekļuvi tiešsaistes dokumentiem. Uzņēmuma failu kopīgošanas un saskaņošanas sistēmas (dēvētas arī par UFKS) iespējas ļauj jūsu personālam ātri un viegli kopīgot un saskaņot failus gan ar saviem kolēģiem, gan klientiem. Sistēma iekļauj programmatūras pakalpojumus, kas uzņēmumiem ļauj izsūtīt dokumentus un pārvaldīt saturu ar mobilo ierīču starpniecību, vienlaikus saglabājot nepārveidotas iepriekšējās dokumenta versijas un uzticami nosakot iesaistīto personu identitātes.
Šī jauniegūtā elastība sniedz jūsu darbiniekiem iespēju sasniegt augstāku produktivitātes līmeni – piedalīties sapulcēs un vienlaikus noslēgt darījumus ar personām, kas atrodas otrā pasaules malā, iespējams, veikt svarīgus pienākumus pa ceļam uz darbu vai vienkārši atbildēt uz steidzamu e-pastu, braucot taksometrā, atrodoties mājās vai uzturoties viesnīcā. Ar mobilo ierīču starpniecību jūsu personāls var komunicēt visu diennakti, lai arī kurā pasaules vietā atrastos, saskaņojot uzņēmuma krātuvē saglabātos failus ar failiem lietotāja ierīcē vai uz tās darbvirsmas, kopīgojot saturu ar uzņēmuma iekšējiem un ārējiem kolēģiem, piekļūstot failiem no jebkuras ierīces, integrējot failus dažādos datu repozitorijos, izmantojot failu pārvilkšanas funkcijas un vēl daudzas citas priekšrocības.