dokoni CASE


Pilnveidojot dokumentu apriti ar SharePoint


Mūsdienās vairāk vai mazāk visos uzņēmumos dokumentu apstrāde un sadarbība ir svarīga ikdienas uzņēmējdarbības procesu daļa, kur dokumentus parasti apstrādā un izmanto vairāki kolēģi. Tā kā dokoni CASE ir vienkārša dokumentu aprites pārvaldības lietojumprogramma, kuras pamatā ir Microsoft SharePoint tehnoloģijas, tā nodrošina vērtīgus MS SharePoint satura pārvaldības funkciju paplašinājumus un uzlabojumus.

Pateicoties savai iebūvētajai konkrētu darbplūsmu atbalsta funkcijai, lietojumprogramma atvieglo digitalizētu dokumentu apstrādi. dokoni CASE nodrošina tūlītēju pārskatu par dokumentu atrašanās vietu un faktisko statusu. Tā kā dokoni CASE ir visaptverošs uzņēmuma informācijas satura pārraudzības modulis, tas nodrošina skaidras dokumentu aprites funkcijas.

 

dokoni CASE logotips


dokoni CASE darbības process

dokoni CASE

dokoni CASE

Satura pārvaldība

  • Dokumentu indeksācija
  • Modulārās darbplūsmas
  • Tūlītējs dokumenta priekšskatījums
  • Makro pogas
  • Paziņojumu sistēma
  • Dokumentu eksportēšana no citiem avotiem un importēšana tajos
  • Uzlabota Konica Minolta daudzfunkcionālo printeru darbība
  • Uzlabota vadība un drošība

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni CASE brochure

Sazināties

Sazināties
Jā, es piekrītu saņemt noderīgu informāciju mārketinga vajadzībām šādos veidos:

Par Konica Minolta Baltia un saistīto grupas uzņēmumu aktuālajiem produktiem un pakalpojumiem , kas ir pielāgoti manām personīgajām interesēm. . Jūsu dati tiks apstrādāti saskaņā ar mūsu Privātuma politiku. .
Enter security code:
 Security code

Nepieciešami teksta lauki ar * !

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings