Daļa
Jaunu klientu grupu iepazīstināšana ar uzņēmumu
Tiekoties ar klientiem, it īpaši tirdzniecības, konsultāciju vai apkopes apmeklējumu laikā, datu fiksēšanai tikšanās vietā joprojām tiek plaši izmantoti papīra formāta dokumenti — par piemēru var ņemt apdrošināšanas pieprasīšanas gadījumus. Taču datu apkopošanai un veidlapu aizpildīšanai manuāli ir savi trūkumi. Tā kā šis uzdevums prasa papildu darbu, tas ir pakļauts kļūdu riskam un ir dārgs process: veidlapu nogādāšana atpakaļ birojā to tveršanai, apstrādei un arhivēšanai ir laikietilpīgs un neefektīvs process. Lai maksimāli palielinātu produktivitāti un izvairītos no kavējumiem, svarīgi ir paātrināt tveršanas procesu, ko vislabāk nodrošina uzdevuma automatizēšana, izmantojot Capture OnTheGo — mobils risinājums tikšanās laikā iegūtas informācijas tveršanas automatizēšanai.