Daļa
Vai jūsu uzņēmums vēlas samazināt savas drukāšanas un ar to saistītās izmaksas, digitalizēt visus darba vietas procesus, uzlabot efektivitāti un nodrošināt, ka darbinieki var neierobežoti veikt drukāšanu un kopēšanu pat tad, ja printeris nav pieejams? Vai varbūt jūs vēlaties gūt visaptverošu drukāšanas pakalpojumu vides pārskatu un vadību, nodrošinot šīs vides drošību un novēršot neautorizētu piekļuvi konfidenciāliem dokumentiem un sensitīvai informācijai? Izmantojot Dispatcher Suite, jums tiek nodrošinātas šīs un vēl daudzas citas priekšrocības. Tāpēc turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kā ar viena klikšķa starpniecību iegūt nākotnes drukāšanas sistēmu!
Mūsdienās visu izmēru un nozaru uzņēmumiem ārkārtīgi svarīga ir vienkāršota modernu drukāšanas un darbplūsmas risinājumu ieviešanas metode. Uzņēmums Konica Minolta izprot šo vajadzību un ir izstrādājis vienkāršu un saprotamu informāciju tehnoloģiju administrēšanas sistēmu . Lai izpildītu šo vajadzību, tiek nodrošināta iespēja lietotājiem un lietotāju grupām viegli piešķirt drukāšanas, kopēšanas un skenēšanas tiesības vienā platformā – Dispatcher Suite!
Funkcijām bagātais komplekts ir izstrādāts uzņēmumiem, kuri vēlas efektīvi pārvaldīt un samazināt savas drukāšanas pakalpojumu izmaksas. Tas uzlabo efektivitāti, ieviešot digitālas darbplūsmas, un ievērojami palielina dokumentu drošību.
Apvienojot drukāšanas pārvaldības iespējas un automatizētu darbplūsmu, Dispatcher Suite spēj nodrošināt daudzu uzņēmuma vajadzību izpildi, tādējādi maksimāli uzlabojot jūsu biroja darba efektivitāti un elastību.
Dispatcher Suite ir moduļveida sistēma, tāpēc tā ir ļoti adaptējama un ārkārtīgi efektīva jebkurā uzņēmuma vidē. Tiklīdz šis komplekts ir instalēts jūsu serverī, tas nodrošina visu jūsu daudzfunkcionālajās ierīcēs un tīkla printeros izstrādāto drukas darbu drošību un uzraudzību. Aizstājot atkārtojošos manuālos papīra formāta uzdevumus ar digitālajām darbplūsmām, tas ievērojami palielina kopējo biroja produktivitāti un efektivitāti, un pat visnepieredzējušākais lietotājs varēs viegli izpildīt jebkuru drukāšanas vai skenēšanas procesu, izmantojot komplekta intuitīvo un pieskaņoto paneli. Un, pateicoties komplekta intuitīvajām administrēšanas saskarnēm, visa uzņēmuma drukāšanas un darbplūsmas pārvaldības sistēmas darbība ir ātra un saprotama.
padara autentificēšanās procesu ātru un vienkāršu, jo, lai nodrošinātu uzticamu un drošu ierīces piekļuvi, lietotājiem ir jāievada vien lietotājvārds un parole, PIN kods vai ID kartes numurs. Aizsargā pret nesankcionētu piekļuvi, nodrošinot izvades ierīču un dokumentu piekļuves drošību, un, pateicoties vienkāršai drukāšanas, kopēšanas un skenēšanas tiesību piešķiršanai lietotājiem un lietotāju grupām, padara informāciju tehnoloģiju administrēšanu vienkāršu un saprotamu.
šī funkcija ļauj lietotājiem nosūtīt drukas darbus uz jebkuru pārvaldīto printeri, kas atrodas jebkurā no jūsu tīklam pieslēgtajām vietām, uzsākot izdruku jebkurā sev izdevīgā brīdī un vietā! Nodrošina jebkuras drukāšanas vides izvades ierīces izdruku drošību bez papildu drukāšanas draiveriem, samazinot izmaksas un novēršot lieku papīra patēriņu, kas rodas tādu darbu dēļ, kuri nosūtīti drukāšanai, taču vairs nav nepieciešami. Garantē stabilu darbību, gan izmantojot viena biroja ietvaros, gan vairākās filiālēs, kas atrodas dažādos kontinentos, un novērš nepieciešamību izmantot serverus, jo spēj izpildīt sarežģītus drukāšanas uzdevumus klienta darbstacijās (klientorientēta funkcija Print Roaming).
ļauj uzraudzīt un uzskaitīt visus drukas darbus, radot efektīvu risinājumu uzņēmumiem, kuri savās drukāšanas vidēs vēlas sekot līdzi, kura persona izpilda darbu, kāda veida darbs tiek izpildīts, kur tas tiek izpildīts un kad tas tiek izpildīts. Iepriekš noteikti vai personalizēti vadības pārskati nodrošina faktiskus datus un lietojuma pārbaudes, bet administratīvie un ilgtspējības pārskati sniedz augstākā līmeņa rezultātu kopsavilkumu un informāciju par ilgtspējību.
šis modulis ļauj administratoriem attiecībā uz konkrētiem lietotājiem noteikt atsevišķus drukāšanas noteikumus, tostarp ierobežot tiesības veikt drukāšanu melnbaltā formātā un noteikt abpusējo druku par obligātu prasību. Drukāšanas uzraudzību iespējams realizēt, izmantojot iepriekš noteiktu noteikumu bibliotēku un informējot lietotāju, kad tiek piemērots noteikums.
šis modulis ir svarīgs izglītības iestādēm un projektu izpildes vidēm, kam jāpiestāda rēķins par drukāšanas, skenēšanas un kopēšanas izmaksām darbības izpildītājiem. Individuāli, kā arī grupu konti atvieglo administratīvos uzdevumus, un sistēma atbalsta cenrāžus, izmaksu centrus, norēķinu kodus un lietošanas kvotas, nodrošinot vienkāršu izmaksu sadali.
izmantojot šo moduli, lietotāji var pārsūtīt drukas darbus no mobilās ierīces ar e-pasta vai drukāšanas uzsākšanas tīmekļa vietnes starpniecību, uzlabojot mobilitāti, jo lietotājus vairs neierobežo iespēja drukāt vienīgi no savas darbvietas. Nodrošina drošu mobilo drukāšanu, pārsūtot darbu uz izvades ierīci ar e-pasta vai tīmekļa lietojumprogrammas starpniecību, drukāšanu bezvadu režīmā Mac un iOS mobilajām ierīcēm, nodrošinot ērtu un drošu drukāšanu mobilajiem darbiniekiem, un drukāšanas atbalstu viesiem.
bagātīgs rīku komplekts efektīvām automatizētām dokumentu darbplūsmām, lai praktiski bez piepūles tvertu, indeksētu un pārsūtītu dokumentus. Iekļauj efektīvu darbplūsmas izveides rīku, kas ļauj izveidot sarežģītas darbplūsmas, un piedāvā plašu trešo pušu savienotāju klāstu, kas piemērots Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive un citiem.
As a print management and document capture solution, the Dispatcher Suite platform comprises Dispatcher Paragon for print management and Dispatcher Phoenix for automated workflows. The feature-rich suite has been designed for companies that want to effectively manage and reduce their print services costs, enhance efficiency by implementing digital workflows, and increase their document security.
Dispatcher Suite ir izstrādāts uzņēmumiem, kuri vēlas samazināt savas kopējās drukāšanas un ar to saistītās izmaksas, vienlaikus nodrošinot darbiniekiem iespēju neierobežoti veikt drukāšanu un kopēšanu pat tad, ja printeris nav pieejams .
Tas nodrošina visaptverošu drukāšanas pakalpojumu vides pārskatu un vadību, ģenerējot pārskatus par to, kāda veida darbs tiek izpildīts, kad tas tiek izpildīts, cik tas izmaksā un kur tas tiek izpildīts, ļaujot piestādīt visas drukāšanas izmaksas darba izpildītājiem.
Dispatcher Suite nodrošina visas drukāšanas vides aizsardzību, tostarp novērš neautorizētu piekļuvi konfidenciāliem dokumentiem un sensitīvai uzņēmuma informācijai. Tas savieno visus uzņēmuma birojus un filiāles, ļaujot aktivizēt dokumentu apstrādi vietā, kur tie ir nepieciešami, vienkāršo skenēšanu un dokumentu darbplūsmas visā uzņēmumā, digitalizē procesus un darba prakses un uzlabo kopējo efektivitāti, paplašinot darbplūsmas automatizēšanu.
Dispatcher Suite atbilst visām jūsu nozares prasībām un pārsniedz tās, lai tādi uzņēmumi kā jūsējais maksimāli efektīvi varētu pārvaldīt un aizsargāt visu savu drukāšanas un skenēšanas infrastruktūru!
Vairums Konica Minolta ierīču ir aprīkotas ar cieto disku un īpaši uzticamiem galvenās atmiņas drošības mehānismiem, nodrošinot pastāvīgu konfidenciālu datu un citas sensitīvas uzņēmuma informācijas drošību. Konica Minolta nodrošina augstāko drošības līmeni, kam ir piešķirta ISO 15408 sertifikācija atbilstoši vispārīgajiem kritērijiem.
Atklājiet neskaitāmos veidus, kā Konica Minolta programmatūras produkti var uzlabot jūsu darbu. Konica Minolta atrisina jūsu uzņēmuma problēmas, saskaņo atšķirīgus darba stilus un nodrošina programmatūras risinājumus, kuri atbilst jūsu nozares prasībām. Tā kā uzņēmums Konica Minolta vienmēr uztver jūsu vajadzības kā prioritāti, tas nodrošina atbilstību pat visprasīgāko globālo organizāciju prasībām attiecībā uz programmatūru. Izmantojot šo sistēmu, jūs varat kontrolēt jebkuru izdruku vai kopiju apjomu, radīt uzlabotas drošības procedūras, lai nodrošinātu slepenu dokumentu aizsardzību pret neautorizētu piekļuvi, un gūt vēl citas priekšrocības.
Mūsu pieredzējušais un zinošais speciālistu personāls atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem un iepazīstinās ar jūsu produkta darbības principiem. Mūsu pakalpojumi kalpo jūsu labā atbalsta sistēmas ietvaros, kas ir izstrādāta, lai nodrošinātu, ka jūs un jūsu uzņēmums pilnībā izbaudāt mūsu risinājumu sniegtās priekšrocības. Mēs piedāvājam dažādu pakalpojumu klāstu, tostarp optimizētus drukāšanas pakalpojumus, kas ietver jūsu konsultēšanu, aparatūras un programmatūras integrēšanas pakalpojumus, darbplūsmas pārvaldību, lai pazeminātu jūsu dokumentu izlietojumu, un viedus drošības pakalpojumus, lai nodrošinātu jūsu uzņēmuma drošību.
Dispatcher Suite ir izstrādāts, ņemot vērā jūsu uzņēmuma vajadzības, tostarp iespēju uzstādīt jaunu platformu tik ātri un vienkārši, lai jūsu personāls pat nepamanītu izmaiņas, līdz tās izmainītu viņu darba dzīves!
Konica Minolta Dispatcher Suite nodrošina iespēju ar vienu klikšķi veikt instalēšanu un iegūt lietotāja pieredzi, kā arī intuitīvu paneļa konstrukciju. Visas šīs priekšrocības ievērojami atvieglos jūsu uzņēmuma vai iestādes pāreju uz jauno sistēmu, kuras darbība balstīta uz noteikumiem.
Funkcijas, kuras Dispatcher Suite nodrošina jūsu uzņēmumam
Šī funkcija, kas izstrādāta, ņemot vērā mērķi uzlabot lietotāja pieredzi, nodrošina intuitīvu paneļa konstrukciju, tāpēc sistēma ir viegli lietojama, un ļauj lietotājiem ar viena klikšķa starpniecību pārslēgties no skenēšanas ekrāna uz drukāšanas ekrānu un atpakaļ. Dispatcher Paragon pārvalda jūsu darbinieku drukāšanas pieredzi, bet Phoenix – uzņēmuma darbplūsmas.
Dispatcher Suite vienas instalēšanas pakotnes funkcija nekavējoties samazina administratīvā darba apjomu, padarot instalēšanu par ātrāku un daudz vienkāršāku procesu nekā jebkad iepriekš.
Šī funkcija ļauj Dispatcher Suite lietotājiem pieteikties sistēmā, izmantojot vien lietotājvārdu un paroli, lai viņi varētu ātri un viegli izmantot drukāšanas un skenēšanas lietojumprogrammas.