RAŽOŠANAS DRUKAS NOZARES PROGNOZES 2022. GADAM

| 12 janvāris 2022

Konica Minolta ieskats.

Komentārs: Olafs Lorencs, Konica Minolta Business Solutions Europe Digitālās transformācijas nodaļas vecākais ģenerāldirektors.


Ražošanas drukas pasaule nekad nesaņems tādu uzmanību, kāda tiek pievērsta virsrakstos, kā citas tehnoloģiju nozares, piemēram, mākslīgais intelekts (AI) un lietu internets (IOT), taču tā turpina attīstīties kā efektīvs komunikācijas rīks.

Tuvojoties jaunajam gadam, kā galvenos virzītājspēkus mēs redzam paātrinātu automatizāciju, plašāku izgreznošanas izmantošanu un nepārtrauktu tiešsaistes drukas iepirkumu pieaugumu un interneta veikalu attīstību. Mēs varam droši prognozēt, ka pat šajos vēl nepieredzētajos laikos neapturamā tendence no analogās uz digitālo ražošanu turpināsies.

 

Drukas ir būtiska daudzkanālu komunikācijas sastāvdaļa
 

Turpinās pieaugt pieprasījums pēc pilnīga ražošanas procesa no sākuma līdz galam ar vairāk "viss vienā" risinājumiem, kā arī vajadzība pēc ražošanas iekārtām, kurām nepieciešams mazāk un mazāk kvalificētu operatoru. Turklāt drukāšanai arī turpmāk būs būtiska loma starpkanālu komunikācijā, tostarp tādās attīstošās jomās kā robotika, IoT, mākslīgais intelekts un mobilās ierīces.

 

Drukas tehnoloģiju attīstība nozīmē, ka tās tiek izmantotas ne tikai grafiskiem un iepakojuma lietojumiem. Arvien biežāk to izmanto tādās jomās kā tapetes, laminēta druka un dekori. Tekstilizstrādājumi ar tintes druku, keramikas apdruka, drukāta elektronika, stikls, automobiļu un transporta nozare, dzīvības zinātnes un biomedicīna ir jomas, kurās perspektīvie iespiedēji var vēlēties ienākt.

 

Palīdzība zīmoliem apmierināt mainīgās klientu prasības
 

Arī zīmoli arvien vairāk izmantos digitālo tehnoloģiju, lai nodrošinātu lielāku iesaisti un interesi par saviem produktiem - un tas viss notiks ilgtspējīgākā vidē. Ātra reaģēšana ar augsti automatizētām sistēmām, kas ražo nelielus daudzumus, ir veids, kā gūt panākumus, palīdzot zīmoliem apmierināt strauji mainīgās klientu prasības.

 

Ražošanas vienkāršošana, lai apmierinātu ātras reaģēšanas prasības
 

Stratēģijas un taktikas saskaņošana ar konkurences un klientu vēlmju ietekmējošajiem spēkiem ir būtiska, vienlaikus vienkāršojot ražošanu, lai apmierinātu arvien prasīgāko klientu pieprasījumu pēc ātras reakcijas. Programmatūra ir arī būtisks komponents, lai palielinātu rentabilitāti.

 

Pārdomājiet iespējas ar saistošiem etiķešu un iepakojuma risinājumiem
 

Mēs redzam, kā zīmolu īpašnieki meklē inovatīvus un saistošus drukas risinājumus komerciāliem un rūpnieciskiem lietojumiem. Ar īpašu globālu atbalstu, kas tiek sniegts lokāli visā pasaulē, mēs cieši sadarbojamies ar saviem klientiem un zīmoliem, izmantojot partnerības pieeju, un turpinām palīdzēt viņiem pārdomāt drukas iespējas.

 

Digitālās tehnoloģijas kļūst arvien populārākas

 

Visas šīs tendences ir piemēri tam, kāpēc digitālā druka šobrīd tiek uzskatīta par tehnoloģiju, ko izvēlas tik daudziem dažādiem lietojumiem un tik dažādos tirgos. Šī tehnoloģija turpinās nostiprināties salīdzinājumā ar tradicionālo litogrāfijas tehnoloģiju. Komerciālās tipogrāfijas ir spiestas paplašināt savu digitālās drukas pakalpojumu piedāvājumu, jo tradicionālās ofseta / flekso drukas apjomi laika gaitā samazinās.

 

Šī ir tēma, kas atspoguļojas nozares ekspertu analīzē. "Pāreja no analogās uz digitālo druku turpinās, un Kovid-19 pandēmija paātrina pārmaiņas, jo arvien svarīgāks kļūst laiks līdz tirgum un spēja reaģēt," teikts Smithers ziņojumā "Drukas nākotne līdz 2030. gadam" [1]. "2015. gadā digitālās metodes veidoja 13,3 % no globālā drukas tirgus vērtības un 2,3 % no drukas platības, lielāko daļu veidojot grafikas grāmatu iespiešanai, grāmatu un etiķešu drukāšanai. Līdz 2030. gadam digitālā iepakojuma nozare būs ievērojami pieaugusi: digitālās drukas daļa vērtībā būs 23,1 %, un tā veidos 6,3 % no drukas apjoma. Vērtība ir balva uzņēmumiem, kas ievieš šo tehnoloģiju."

 

Digitālā drukāšana paplašinās lielākajā daļā drukas lietojumu, kā arī etiķešu un iepakojuma jomā. Ziņojumā [2] norādīts, ka toneru drukāšana un tintes druka ir pieejama daudzos veidos, un to mēneša darba cikls svārstās no ekvivalenta dažiem tūkstošiem A4 mēnesī līdz pat simtiem miljonu eksemplāru.

 

Atbilst mainīgā drukas tirgus prasībām
 

Konica Minolta pamatoti lepojas ar to, ka saskaņā ar IDC ziņojumu "Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet" [3] mēs esam ierindojušies 2. vietā Rietumeiropā 2020. gada tirgus daļas rādītājā attiecībā uz ražošanas griezto lapu printeru/MFP piegādēm ar 22,2 %. Mūsu vadošais augstākās klases printeris AccurioPress C14000 [4] drukā ar ātrumu 140 A4 lappuses minūtē ir izcelts, jo tas ir par 40 % ātrāks nekā jebkura cita Konica Minolta tonera ierīce.

 

Ievērojamais tintes drukas tirgus potenciāls - jaunākajos ziņojumos [6] teikts, ka piecu gadu laikā līdz 2024. gadam tintes drukas vērtība pasaulē pieaugs par 41 miljardu ASV dolāru, sasniedzot 118,3 miljardus ASV dolāru (53%) - bija par iemeslu lēmumam laist tirgū mūsu AccurioJet digitālo krāsu UV tintes drukas iespiedmašīnu B2+ ar lapu padevi.

 

Kopš oficiālās komerciālās atklāšanas [7] 2016. gada drupa izstādē tā ir kļuvusi par dabisku tiltu starp ofseta un digitālo druku.  Konica Minolta AccurioJet KM-1e (evolūcija) tika prezentēta 2020. gada vasarā, un tā turpina veicināt tendences pārejā no ofseta uz digitālo druku.

 

Digitālā izgreznošana ir galvenais izaugsmes virzītājspēks
 

Arī digitālā izgreznošana joprojām ir galvenais izaugsmes virzītājspēks produkcijas drukas tirgū un vienlaikus ienesīgs veids, kā drukas pakalpojumu sniedzējiem, komerciālajām un iekšējām tipogrāfijām atšķirties no konkurentiem. Lai uzlabotu četru krāsu digitālās un ofseta izdrukas ar izcilu 3D haptiku, noteiktās vietās var izmantot UV punktkrāsas pārklājumu.

 

Saskaņā ar pētījumiem [8] izgreznošanas tehnikas un digitālās lakošanas tehnoloģijas palīdz drukas pakalpojumu sniedzējiem pacelt radošumu jaunā līmenī un palielināt prēmijas, ko viņi iekasē par produktiem. Viens no iemesliem varētu būt tas, ka iepakojumi ar speciālu apdruku un uzlabošanu ir par vairāk nekā 46 % kvalitatīvāk uztverami. Arī, piemēram, ar foliju uzlabots iepakojums palielina pievilcības koeficientu līdz pat 2,5 reizēm salīdzinājumā ar tādu pašu iepakojumu bez augstas redzamības uzlabojumiem. [9]

 

Būdami globāls tehnoloģiju piegādātājs ar vietējo pakalpojumu struktūru, mēs arī turpmākajos gados saskatām ievērojamas digitālās drukas iespējas, izmantojot mūsu tonera un tintes tehnoloģiju komerciālās un rūpnieciskās drukas tirgos.

 

Mēs visi atzīstam, ka pašreizējā Covid-19 situācija ir radījusi vēl nebijušus izaicinājumus, taču tiek atsāktas tiešas tikšanās un atgriežas normalitātes sajūta. Taču mēs turpināsim veidot savu klātbūtni tiešsaistē, jo palīdzēsim veidot idejas saviem klientiem, izmantojot partnerības pieeju - neatkarīgi no "saziņas kanāla".

 

Mūsu apņemšanās joprojām ir sniegt vislabāko iespējamo pakalpojumu visiem mūsu klientiem.