Lietotāju un izmaksu pārvaldība

Automātiska lietojuma analīze un uzlabots izmaksu aprēķins

Atklājiet modernu drukāšanas pakalpojumu vidi, kas pielāgota jūsu vajadzībām


Mazie, vidējie un starptautiskie uzņēmumi ir ļoti atšķirīgi.

Katram ir savs vadības stils, vajadzības, klientu loks un mērķi. Neatkarīgi no tā, kuru uzņēmuma veidu jūs pārstāvat, Konica Minolta nodrošinās jūsu vajadzībām piemērotu lietotāju un izmaksu pārvaldības risinājumu. Šī adaptējamā programmatūra nodrošinās jūsu patieso vajadzību izpildi pat tad, kad šīs vajadzības mainīsies jūsu uzņēmuma attīstības gaitā.

Risinājumi

Risinājumi

Lietotāju izmaksas un pārvaldība

Centralizēta uzņēmuma lietotāju un izmaksu pārvaldība ievērojami samazina jūsu drukāšanas pakalpojumu izdevumus – bieži vien pat 30% apmērā. Izmantojiet šo uzraudzības risinājumu, lai izbaudītu ekonomiski izdevīgu un modernu drukāšanas pakalpojumu vidi. Nav nepieciešams veikt lielus ieguldījumus savā drukāšanas infrastruktūrā: programmatūra ir saderīga ar Konica Minolta daudzfunkcionālajiem printeriem un mazajiem biroja printeriem. Tādējādi tiek nodrošināta vienkārša un efektīva visu jūsu ierīču vadība neatkarīgi no tā, vai jums pieder mazs uzņēmums, kurā tiek izmantoti vien daži daudzfunkcionālie printeri, vai starptautisks uzņēmums ar pārstāvniecībām visā pasaulē.

Hardware
hardware icon
Konica Minolta drukas aparatūra

Vēlaties vislabāko risinājumu digitālās drukas snieguma jomā? Esat to atraduši. Konica Minolta ražošanas drukas un biroja aparatūra ir nozares etalons, pateicoties ierīcēm, kas nodrošina revolucionāru krāsu attēla kvalitāti, īpaši lielu melnbalto izdruku ātrumu, integrētas profesionālas kvalitātes pēcapstrādes iespējas, lai nodrošinātu jūsu sarežģīto darba specifikāciju izpildi, un daudz citu priekšrocību. Mūsu drukas aparatūra neatkarīgi no jūsu uzņēmuma izmēra vai specializācijas nozares ļauj jums izveidot savu drukāšanas infrastruktūru, pārvaldīt digitālo saturu, ieviest mūsdienīgas mērierīces un atklāt citus risinājumus, kas izstrādāti, lai līdz nepazīšanai izmainītu jūsu darbplūsmu.

Software
software icon
YSoft SafeQ drukāšanas pārvaldība

YSoft SafeQ ir uzņēmumu drukāšanas pārvaldības risinājums, kas izstrādāts, lai nodrošinātu jums iespēju pārvaldīt visus savus drukāšanas paradumus un datus, tādējādi ļaujot jums pieņemt uz faktiem balstītus lēmumus par jūsu uzņēmuma drukāšanas pakalpojumu vidi un infrastruktūru. Izmantojiet šo rīku savā labā, lai samazinātu drukāšanas, kopēšanas un skenēšanas izmaksas. YSoft SafeQ reģistrē visas daudzfunkcionālā printera darbības neatkarīgi no to atrašanās vietas, tādējādi aiztaupot jums satraukuma pilnus brīžus un uzlabojot drošību un produktivitāti.

Services
service icon
Vienmēr gatavi jums pakalpot

Mūsu pieredzējušais un zinošais speciālistu personāls atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem un iepazīstinās ar jūsu produkta darbības principiem. Mūsu pakalpojumi kalpo jūsu labā atbalsta sistēmas ietvaros, kas ir izstrādāta, lai nodrošinātu, ka jūs un jūsu uzņēmums pilnībā izbaudāt mūsu risinājumu sniegtās priekšrocības. Mēs piedāvājam dažādu pakalpojumu klāstu, tostarp optimizētus drukāšanas pakalpojumus, kas ietver jūsu konsultēšanu, aparatūras un programmatūras integrēšanas pakalpojumus, darbplūsmas pārvaldību, lai pazeminātu jūsu dokumentu izlietojumu, un viedus drošības pakalpojumus, lai nodrošinātu jūsu uzņēmuma drošību.

Integrējiet YSoft uzņēmumu drukāšanas pārvaldības risinājumu un speriet soli tālāk sava uzņēmuma attīstībā. Palīdziet ieviest modernu elastīgu, ekonomiski izdevīgu un drošu drukāšanas pakalpojumu vidi. Šis lietotāju un izmaksu pārvaldības rīks pārveidos veidu, kā jūs pārvaldāt savu drukāšanas infrastruktūru. Pārvaldiet budžetu un vienlaikus piesaistiet skenēšanas, drukāšanas un kopēšanas izmaksas konkrētam lietotājam, ierīcei vai birojam. Atklājiet problemātiskus drukāšanas paradumus un attiecīgi pielāgojiet savu politiku. Šī centralizētās drukāšanas pakalpojumu vides servera lietojumprogramma ir savienota ar visām tīkla ierīcēm, kas ir sasaistītas ar uzņēmuma direktoriju, tādējādi ļaujot jums izveidot vadības politikas vai ieviest daudz efektīvākas darbplūsmas. 


Izmantojot šo uzraudzības risinājumu, jūs vienmēr pārvaldīsiet situāciju – pat gadījumos, kad jūsu uzņēmums veiks dažādus projektus daudziem klientiem. Jūs katram no tiem varat piešķirt norēķinu kodu un piesaistīt izmaksas attiecīgajam projektam. Tādējādi ir daudz vieglāk piestādīt klientam precīzu rēķinu par drukāšanas izmaksām, lai novērstu atkārtotu vienu un to pašu izmaksu segšanu. Analizējiet skaidri saprotamus grafikus un vadības ziņojumus, lai ātri gūtu visaptverošu pārskatu. Pilnīgai skaidrībai un efektivitātei jūs varat izveidot arī savus personalizētos ziņojumus. 


YSoft SafeQ ir efektīvs, elastīgs un visaptverošs lietotāju un izmaksu pārvaldības rīks, kas nodrošinās jums visas nepieciešamās funkcijas darbplūsmas racionalizēšanai, naudas ietaupīšanai un daudz caurredzamāka izmaksu pārskata sniegto priekšrocību izbaudīšanai.

   

   

Tehnoloģijas funkcijas ikona

Uzlabots izmaksu aprēķins

Produktīvas darbības ikona

Automātiska lietojuma analīze

Skārienfunkcijas ikona

Centralizēta pārvaldība

Apstrādes funkcijas ikona

Ātri iegūstams un skaidri saprotams izmaksu pārskats

Pielāgošanas funkcijas ikona

Uzlabota drošība

Customise your user & cost management solution to fully benefit from all of the functionalities that it offers. Not sure how to do that? Contact us for more information and our experienced specialists will gladly respond to all of your questions.