SafeQ Cloud
Drukas pārvaldība vēl nekad nav bijusi tik vienkārša — IT nodaļai nepieciešama tikai minimāla iesaiste. Uzņēmuma drukas infrastruktūru iespējams kontrolēt attālināti, jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Neatkarīgi no tā, cik tālu esat nonākuši ceļā uz mākoņrisinājumiem, drukāšanu mākonī varat sākt izmantot dažu minūšu laikā. IT speciālistiem jākoncentrējas uz būtiskākiem uzņēmuma uzdevumiem, nevis jānodarbojas ar drukas sistēmu uzturēšanu.
SafeQ Cloud risinājums:
- IT administratoriem mazāk laika jātērē vienveidīgiem un nogurdinošiem uzdevumiem
- Vienkāršāka izmaksu plānošana – fiksēta mēneša maksa, kas ietver visu. Licences cena sākot no 7,99 eiro mēnesī.
- Nav nepieciešami papildu ieguldījumi.
- Vienmēr jaunākā versija – visas atjaunināšanas notiek automātiski.
- Droša vide – visi dati tiek šifrēti gan glabāšanas, gan pārsūtīšanas laikā, un visi procesi atbilst GDPR prasībām.
- Nav jāmaina ierastie procesi – darbinieki turpina strādāt kā līdz šim.
SafeQ Cloud priekšrocības:
Vienkāršība
SafeQ Cloud drukas infrastruktūra ir izstrādāta tā, lai to būtu viegli uzstādīt, konfigurēt un uzturēt. To var paveikt arī darbinieks bez IT zināšanām, jo programma ir ļoti lietotājam draudzīga. Vienā platformā iespējams pārvaldīt lietotājus, dažādu ražotāju ierīces, skatīt atskaites, veidot noteikumus un veikt visus drukas pārvaldības uzdevumus.
Autentifikācija
Drukājot caur SafeQ Cloud programmu, dokumenti tiek izdrukāti tikai pēc tam, kad lietotājs ir autentificējies drukas ierīcē. Tas ir nepieciešams, lai atbilstu Tīklu un informācijas sistēmu drošības direktīvai 2 (NIS2). Turklāt, dažādiem lietotājiem var tikt noteiktas dažādas tiesības un piekļuves iespējas.
Pieejamība
Drukā jebkurā laikā un vietā. Ne tikai pārvaldiet, bet arī drukājiet, kad un kur vēlaties. Vai jūsu birojs ir divos stāvos vai noliktava ir tik liela kā stadions? Vai atrodaties uzņēmuma filiālē citā pilsētā? Nav svarīgi, jo jūs varat drukāt uz jebkuras ierīces, kas ir savienota ar SafeQ Cloud platformu.
Izmaksu ietaupījumi un optimizācija
Drukāšana, balstoties uz noteikumiem, ļauj pielietot dažādas iestatījumu iespējas dažādiem lietotājiem vai ierīcēm, tādējādi samazinot drukāšanas izmaksas. Tas ir īpaši ērti, ja vēlaties, lai tikai konkrēti darbinieki drukātu krāsainas izdrukas, izmantojot krāsu printeri, neatkarīgi no tā, kādus iestatījumus viņi izvēlējušies, nosūtot darbu uz druku.
Drošība
Drošības atjauninājumi tiek instalēti automātiski. Tā kā programma tiek glabāta mākoņvidē, visi drošības uzlabojumi tiek veikti automātiski, ļaujot klientiem par to nedomāt. Tas attiecas arī uz funkcionalitātes atjauninājumiem.
Centralizēta pārvaldība un analīze
Pārvaldiet lietotājus centralizēti, jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Pievienojiet jaunus lietotājus un ierīces, izveidojiet drukāšanas noteikumus, neatkarīgi no jūsu atrašanās vietas vai diennakts laika. Saņemiet detalizētas atskaites par drukāšanas, kopēšanas un skenēšanas darbībām, kā arī izmaksām, sadalītām pēc lietotājiem, ierīcēm vai nodaļām.
Iegādājoties SafeQ Cloud programmatūru ar licencēm, jūs automātiski saņemat pakalpojumu uzturēšanu, kas ietver:
- Noteikts reakcijas laiks ≤ 8 darba stundās (1. un 2. līmeņa nozīme)
- Problēmas atrisināšana ≤ 3 darba dienās (1. līmeņa nozīme)
- Problēmas atrisināšana ≤ 4 darba dienās (2. līmeņa nozīme)
- Noteikts reakcijas laiks ≤ 5 darba dienās (3. un 4. līmeņa nozīme)
- Problēmu diagnosticēšana
- Problēmu nosūtīšana programmatūras izstrādātājam, ja problēma ir sistēmiska, nevis lokāla.
Vai vēlaties izmēģināt SafeQ Cloud sistēmu vai konsultēties ar mums?
Aizpildiet kontaktformu, un mēs ar jums sazināsimies.