YSoft SafeQ


Drukāšanas un drukāšanas izmaksu pārvaldības nodrošināšana


Uzņēmējdarbības vidēs parasti ir nepieciešams precīzs drukāšanas procesu un izmaksu pārskats, lai iekļautos budžetā un nodrošinātu zemas drukāšanas izmaksas. Turklāt vairums izglītības un sabiedrisko iestāžu, kā arī uzņēmumi, kuri veic projektu izstrādi, vēlas samazināt drukāšanas izmaksas uz individuālu lietotāju rēķina. YSoft SafeQ Print Management ir ideāls risinājums visu šo prasību izpildei un nodrošina nepieciešamo uzlaboto caurskatāmību. SafeQ kā efektīvs rīks lietotāju un izmaksu visaptverošai pārvaldībai nodrošina centralizētu lietotāju un lomu pārvaldību, atvieglo izmaksu piešķiršanu un atmaksas saņemšanu, iekļauj budžeta un kvotu pārvaldības iespējas un atbalsta detalizētu izdruku un izmaksu pārskatu.


YSoft SafeQ darbības process

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Centralizēta lietotāju un lomu pārvaldība

  • Centralizēta lietotāju pārvaldība
  • Atļauju veidnes
  • Centralizēta autentifikācijas pārvaldība

Izmaksu piešķiršana un atmaksas saņemšana

  • Izdruku uzskaite un uzraudzība
  • Automātiska izsekošana
  • Trešo pušu ierīču atpazīšana
  • Individualizēts cenas aprēķins
  • Elastīga izmaksu sadale
  • Vietējo printeru uzraudzība

Budžeta un kvotu pārvaldība

  • Vienkārša budžeta piešķiršana
  • Periodiska budžeta atiestatīšana
    • Kases pārlādēšana
    • Pašapkalpošanās pakalpojuma pārlādēšana
    • Kredītkartes pārlādēšana

Detalizēts izdruku un izmaksu pārskats

  • Tīmekļa ziņojumi
  • Vadības ziņojumi
  • Pārskatu rezultātu eksportēšana
  • Automātiska ziņošana

Get the product brochure now to have all information at hand.

YSoft SafeQ brochure

Sazināties

Sazināties

Jā, es piekrītu saņemt noderīgu informāciju mārketinga vajadzībām šādos veidos:

Par Konica Minolta Baltia produktiem un pakalpojumiem un citiem asociētie uzņēmumi grupas ietvaros, kas ir pielāgots manam personiskās intereses . Jūsu dati tiks apstrādāti saskaņā ar mūsu konfidencialitātes politiku .
Enter security code:
 Security code

Nepieciešami teksta lauki ar * !