Daļa
Interaktīva informācijas apmaiņa starp jūsu ierīcēm un mūsu tehniskās apkopes pārvaldības sistēmu gadījumos, kad ir nepieciešams augstas kvalitātes tehniskais atbalsts.
CS Remote Care nodrošina mūsdienīgāko starpierīču saziņu starp Bizhub izvades ierīcēm un Konica Minolta klientu apkalpošanas organizāciju: attālinātais savienojums pārraida visus svarīgos sistēmas datus reāllaikā, laikus informējot Konica Minolta apkalpošanas organizācijas komandu par ierasto uzturēšanas procedūru vai jebkādu citu darbību, piemēram, ar mērķi novērst tehnisku problēmu, nepieciešamību.Ar attālinātās saziņas starpniecību ir iespējams aktivizēt automatizētos pakalpojumus, piemēram, rezerves daļu piegādi, un veikt uzdevumus attālināti, tostarp tādu pakalpojumu nodrošināšanu kā aparātprogrammatūras atjaunināšanu un ierīces iestatīšanu. Ar tālvadības paneļa starpniecību galalietotājam ir iespējams nodrošināt palīdzību un instrukcijas no attāluma. Turklāt tīmekļa vietne ir aprīkota ar grafisku un lietotājam draudzīgu tīmekļa saskarni, kurā pieejama informācija par ierīces statusu un pārskata sadaļa.CS Remote Care koncepcija ir Konica Minolta maksimālas sistēmas pieejamības garantija. Tādējādi iespējams līdz minimālam līmenim samazināt izvades ierīču zaudlaiku, uzlabot produktivitāti un ieplānot ierastās uzturēšanas procedūras atbilstoši lietotāja darba grafikam.