Risinājuma Dispatcher Suite jūsu uzņēmumam sniegtās daudzās priekšrocības …
Autentificēšanās:
padara autentificēšanās procesu ātru un vienkāršu, jo, lai nodrošinātu uzticamu un drošu ierīces piekļuvi, lietotājiem ir jāievada vien lietotājvārds un parole, PIN kods vai ID kartes numurs. Aizsargā pret nesankcionētu piekļuvi, nodrošinot izvades ierīču un dokumentu piekļuves drošību, un, pateicoties vienkāršai drukāšanas, kopēšanas un skenēšanas tiesību piešķiršanai lietotājiem un lietotāju grupām, padara informāciju tehnoloģiju administrēšanu vienkāršu un saprotamu.
Print Roaming®:
šī funkcija ļauj lietotājiem nosūtīt drukas darbus uz jebkuru pārvaldīto printeri, kas atrodas jebkurā no jūsu tīklam pieslēgtajām vietām, uzsākot izdruku jebkurā sev izdevīgā brīdī un vietā! Nodrošina jebkuras drukāšanas vides izvades ierīces izdruku drošību bez papildu drukāšanas draiveriem, samazinot izmaksas un novēršot lieku papīra patēriņu, kas rodas tādu darbu dēļ, kuri nosūtīti drukāšanai, taču vairs nav nepieciešami. Garantē stabilu darbību, gan izmantojot viena biroja ietvaros, gan vairākās filiālēs, kas atrodas dažādos kontinentos, un novērš nepieciešamību izmantot serverus, jo spēj izpildīt sarežģītus drukāšanas uzdevumus klienta darbstacijās (klientorientēta funkcija Print Roaming).
Pārskatu nodrošināšana:
ļauj uzraudzīt un uzskaitīt visus drukas darbus, radot efektīvu risinājumu uzņēmumiem, kuri savās drukāšanas vidēs vēlas sekot līdzi, kura persona izpilda darbu, kāda veida darbs tiek izpildīts, kur tas tiek izpildīts un kad tas tiek izpildīts. Iepriekš noteikti vai personalizēti vadības pārskati nodrošina faktiskus datus un lietojuma pārbaudes, bet administratīvie un ilgtspējības pārskati sniedz augstākā līmeņa rezultātu kopsavilkumu un informāciju par ilgtspējību.
Uz noteikumiem balstītas darbības modulis:
šis modulis ļauj administratoriem attiecībā uz konkrētiem lietotājiem noteikt atsevišķus drukāšanas noteikumus, tostarp ierobežot tiesības veikt drukāšanu melnbaltā formātā un noteikt abpusējo druku par obligātu prasību. Drukāšanas uzraudzību iespējams realizēt, izmantojot iepriekš noteiktu noteikumu bibliotēku un informējot lietotāju, kad tiek piemērots noteikums.
Kreditēšana un rēķina piestādīšana:
šis modulis ir svarīgs izglītības iestādēm un projektu izpildes vidēm, kam jāpiestāda rēķins par drukāšanas, skenēšanas un kopēšanas izmaksām darbības izpildītājiem. Individuāli, kā arī grupu konti atvieglo administratīvos uzdevumus, un sistēma atbalsta cenrāžus, izmaksu centrus, norēķinu kodus un lietošanas kvotas, nodrošinot vienkāršu izmaksu sadali.
Mobilā drukāšana:
izmantojot šo moduli, lietotāji var pārsūtīt drukas darbus no mobilās ierīces ar e-pasta vai drukāšanas uzsākšanas tīmekļa vietnes starpniecību, uzlabojot mobilitāti, jo lietotājus vairs neierobežo iespēja drukāt vienīgi no savas darbvietas. Nodrošina drošu mobilo drukāšanu, pārsūtot darbu uz izvades ierīci ar e-pasta vai tīmekļa lietojumprogrammas starpniecību, drukāšanu bezvadu režīmā Mac un iOS mobilajām ierīcēm, nodrošinot ērtu un drošu drukāšanu mobilajiem darbiniekiem, un drukāšanas atbalstu viesiem.
Paplašinātas darbplūsmas iespējas:
bagātīgs rīku komplekts efektīvām automatizētām dokumentu darbplūsmām, lai praktiski bez piepūles tvertu, indeksētu un pārsūtītu dokumentus. Iekļauj efektīvu darbplūsmas izveides rīku, kas ļauj izveidot sarežģītas darbplūsmas, un piedāvā plašu trešo pušu savienotāju klāstu, kas piemērots Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive un citiem.