Patrick Stucke

 

Patriks, 2008. gadā jūs sākāt Konica Minolta Vācijā ar 3 gadu duālās izglītības programmu. Pastāstiet mums kaut ko par šo laiku.

Programma Vācijā ir diezgan unikāla. Tas ir praktiskā darba un teorētisko pētījumu sajaukums. Es strādāju vairākās nodaļās, piemēram, finansēs un kontrolē, mārketingā, iepirkumos un vispārējā pārvaldē un Eiropas dienestā, kas galu galā bija tā joma, kurā gribēju specializēties. 2011. gadā es pabeidzu studijas bakalaura grādu uzņēmējdarbības vadībā.

Pēc programmas pabeigšanas jūs pievienojāties Konica Minolta satelītu birojam Maltā.

Jā, es pievienojos Atbalsta kompetences centram Maltā, kurš rūpējas par pakalpojumu sniegšanu Konica Minolta un izstrādā izplatītājus Vidusāzijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Laiks Maltā bija patiesa atklāsme. Atrodoties dažādos kultūras kontekstos, ir daudz vieglāk objektīvi aplūkot dažādus jautājumus un atrast praktisku problēmu risināšanas veidu. Man arī bija iespēja piedalīties dažādos pasākumos un gadatirgos, kas man deva iespēju būt tiešā kontaktā ar gala klientiem un vietējiem netiešās pārdošanas partneriem. Tas arī palīdzēja man uzlabot attieksmi pret klienta vajadzībām un vēlmēm. Es 2012. gadā pārcēlos uz dzīvi Vācijā un pārņēmu pakalpojumu plānošanas komandu BEU pakalpojumu un atbalsta nodaļā.

Kāds šobrīd ir jūsu galvenais uzdevums?

Pakalpojumu plānošana galvenokārt attiecas uz Eiropas dienesta stratēģijas veidošanu, kas ir kopīgs darbs ar mūsu nacionālajiem un klasteru vadītājiem. Mēs arī sniedzam ieguldījumu šo stratēģiju galvenajos komponentos starpnozaru projektos. Pakalpojumu plānošana tiek atbalstīta arī dažādās citās jomās, sākot no jaunu tehnisko un biznesa pakalpojumu izstrādes līdz tehniskā atbalsta nodrošināšanai un galveno Eiropas izstāžu plānošanai un IT pakalpojumu pārvaldības paraugprakses ieviešanai.

Turklāt es tagad esmu atbildīgs par trim komandām, kas kopā veido mūsu IT pakalpojumu atbalsta nodaļu. Šeit mēs apstrādājam Eiropas atbalstu BEU lietojumprogrammu portfelim, ieskaitot autentifikāciju un grāmatvedību, skenēšanas darbplūsmu un uzņēmuma satura pārvaldības risinājumus. Mēs arī izstrādājam pielāgotu programmatūru mūsu daudzfunkcionālajiem printeriem. Šī mana darba daļa ir īpaši interesanta, jo šie IT pakalpojumi ir Konica Minolta biznesa pārveidošanas pamatā.

Kas padara jūsu darbu īpašu?

Diez vai ir kāds “bizness kā parasti”. Es vēlētos uzsvērt divus galvenos jautājumus: pirmkārt, strādājot starptautiskā līmenī, es esmu ciešā kontaktā ar kolēģiem, klientiem un piegādātājiem no visas Eiropas, Japānas un citām reģionālajām mītnēm, piemēram, ASV. Tas dod man iespēju pastāvīgi paplašināt savu pieredzi un mācīties un dalīties ar labāko praksi. Otrkārt, pakalpojumā Service & Support mani ieskauj kolēģi, ar kuriem es strādāju ļoti cieši un savstarpējās uzticēšanās un atzinības gaisotnē. Tas darbu padara daudz jautrāku un nodrošina panākumus pat sarežģītākos projektos.

Kas padara KM par jūsu izvēlēto darba devēju?

Konica Minolta darbojas mainīgā, uz tehnoloģijām balstītā biznesa vidē, kas mani pastāvīgi izaicina pielāgoties un apgūt jaunas prasmes. Tajā pašā laikā uzdevumi tiek uzticēti ar augstu atbildības līmeni, kas man piedāvā elastību jaunu ideju ieviešanā un ieviešanā. Man patīk šī dinamika, un tāpēc Konica Minolta ir īstā vieta man.