Džergs ļoti labi atceras savas agrīnās dienas uzņēmumā: “Es savu karjeru sāku kā tirdzniecības pārstāvis Konica Manheimā. Pirmais, ko esmu izdarījis, bija dalība 4 nedēļu apmācībā par pārdošanu. Šī bija visu laiku labākā apmācība, ja godīgi: tā mainīja manu dzīvi. Apmācības vadīja divi augsti profesionāli pārdošanas pasniedzēji - Matiass Bonse un Martins Bēkelmans -, un vairāk vai mazāk uzreiz sapratu, ka pats strādāt par treneri esmu tas, ko es gribētu darīt. Tomēr bez pieredzes pārdošanas nodaļā nebūtu bijis iespējams pāriet uz pārdošanas apmācības nodaļu. Tāpēc es nolēmu vispirms uzzināt visu par pārdošanu un vispirms kļūt par veiksmīgu pārdošanas pārstāvi. Pēc pusotra gada mans sapnis piepildījās, un man bija iespēja mainīties uz pārdošanas apmācības nodaļu. ”Tagad Joerg vada visu Konica Minolta akadēmiju, nodrošinot labākās apmācības iekšējiem kolēģiem un tirdzniecības partneriem. Markus strādāja par pārdošanas apmācības ekspertu drukas nodaļā, pirms viņš sāka attīstīt un plānot apmācības Konica Minolta jaunākajam tehnoloģiskajam jauninājumam - Workplace Hub - kopā ar daudzfunkcionālām komandām. Laimīgi dalībnieki un ieguldījums uzņēmuma vispārējos sasniegumos - tā ir Markusa atbilde, kad tiek vaicāts par viņa panākumu definīciju, un viņš piebilst: “Mana komanda un es esam veiksmīgi, ja mūsu dalībniekiem ir liels ieguvums no apmācībām un tas dod viņiem iespēju tēlot." Un kā ar izaicinājumiem? Berndam “lielākais izaicinājums bija iemācīties strādāt starpkultūru vidē, jo šī bija pirmā reize, kad es mijiedarbojos ne tikai ar vācu kolēģiem, bet arī ar japāņu kolēģiem”. Nepārtraukts kolēģu atbalsts, atvērtība un komandas gars lika viņam ļoti īsā laika posmā pārvarēt izaicinājumus. “Mani pārsteidza visu manu kolēģu no dažādām valstīm laipnība, izpalīdzība, atvērtība un profesionalitāte,” saka Bernds. Runājot par savu 20 gadu pieredzi darbā ar Konica Minolta, viņš piebilst: “Ir lieliski kolēģi, manu vadītāju atbalsts, fantastiski produkti, ko Konica Minolta piedāvā mūsu klientiem, un darba vide, kas ļauj man izmantot savas zināšanas, paplašināties un idejas īstenot praksē. ” Runājot par vērtībām, klientu orientētība ir Konica Minolta dzīvā vērtība, un tā ir mūsu DNS. Wiebke mērķis ir “vienmēr palīdzēt un atbalstīt, cik vien iespējams”, katru dienu strādājot ar apmācības administrācijas ārējiem un iekšējiem dalībniekiem, vadītājiem un kolēģiem. Kādas ir sastāvdaļas 20 gadus strādājot Konica Minolta? Lieliski kolēģi, vadītāju atbalsts, fantastiski produkti un pakalpojumi, darba vide, kas ļauj cilvēkiem izmantot savas zināšanas, iztērēt idejas un īstenot tās, kā arī pastāvīgi mainīgā, izaicinošā un inovatīvā vide ... Šīs ir tikai dažas no sastāvdaļām, kuras lai mūsu kolēģi izbauda iespēju strādāt Konica Minolta 20 gadus un…. joprojām skaita J Ko vienā teikumā viņiem nozīmē Konica Minolta?