Daļa
Drukāšanas un drukāšanas izmaksu pārvaldības nodrošināšana
Uzņēmējdarbības vidēs parasti ir nepieciešams precīzs drukāšanas procesu un izmaksu pārskats, lai iekļautos budžetā un nodrošinātu zemas drukāšanas izmaksas. Turklāt vairums izglītības un sabiedrisko iestāžu, kā arī uzņēmumi, kuri veic projektu izstrādi, vēlas samazināt drukāšanas izmaksas uz individuālu lietotāju rēķina. YSoft SafeQ Print Management ir ideāls risinājums visu šo prasību izpildei un nodrošina nepieciešamo uzlaboto caurskatāmību. SafeQ kā efektīvs rīks lietotāju un izmaksu visaptverošai pārvaldībai nodrošina centralizētu lietotāju un lomu pārvaldību, atvieglo izmaksu piešķiršanu un atmaksas saņemšanu, iekļauj budžeta un kvotu pārvaldības iespējas un atbalsta detalizētu izdruku un izmaksu pārskatu.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings