dokoni PROCESS


SharePoint uzņēmējdarbības procesu automatizēšana


Mūsdienu organizācijas un uzņēmumi paļaujas uz savu dokumentu apstrādes procesu automatizēšanu, kā arī ir atkarīgi no dinamiskajām izmaiņām, kas šiem procesiem nepieciešami. dokoni PROCESS ļauj biznesa informācijas lietotājiem un informāciju tehnoloģiju jomas profesionāļiem ātri un vienkārši automatizēt visa veida uzņēmējdarbības procesus, maršrutēt uzdevumus un sadarboties dokumentu apstrādes jomā.

Dokoni PROCESS kā visaptverošs uzņēmuma informācijas satura pārraudzības modulis ir noderīgs lietotājiem, kuri izmanto gan biroja stacionārās, gan mobilās ierīces. Tā kā šī lietojumprogramma atbilst daudz dažādām prasībām, tā pilda intuitīva tīmekļa pārvilkšanas darbplūsmas projektētāja funkcijas, veicina jebkura vienkārša vai sarežģīta uzņēmējdarbības procesa modelēšanu un uzlabošanu, pieslēdzas dažādu sistēmu (piemēram, SQL, Exchange Server, Web Services) datiem un integrē Microsoft SharePoint platformas mākoņpakalpojumus.

Specifiski moduļi nodrošina iespēju paplašināt procesus un darbplūsmas lietošanai mobilajās, sociālajās un mākoņa sistēmās.


dokoni PROCESS logotips



dokoni PROCESS darbības process

dokoni PROCESS

dokoni PROCESS

Satura pārvaldība

  • Automatizēti uzņēmējdarbības procesi
  • Lietotāja noteiktu darbību izveide
  • Tieša savienojamība
  • Pilnīga SharePoint iespēju izmantošana
  • Tīmekļa darbplūsmu formas
  • Darbplūsmas pārveidošana
  • Savienojums ar mākoni
  • Mobilās lietojumprogrammas

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni PROCESS brochure
dokoni_PROCESS_document-capture-thumbnail