dokoni CASE


Pilnveidojot dokumentu apriti ar SharePoint


Mūsdienās vairāk vai mazāk visos uzņēmumos dokumentu apstrāde un sadarbība ir svarīga ikdienas uzņēmējdarbības procesu daļa, kur dokumentus parasti apstrādā un izmanto vairāki kolēģi. Tā kā dokoni CASE ir vienkārša dokumentu aprites pārvaldības lietojumprogramma, kuras pamatā ir Microsoft SharePoint tehnoloģijas, tā nodrošina vērtīgus MS SharePoint satura pārvaldības funkciju paplašinājumus un uzlabojumus.

Pateicoties savai iebūvētajai konkrētu darbplūsmu atbalsta funkcijai, lietojumprogramma atvieglo digitalizētu dokumentu apstrādi. dokoni CASE nodrošina tūlītēju pārskatu par dokumentu atrašanās vietu un faktisko statusu. Tā kā dokoni CASE ir visaptverošs uzņēmuma informācijas satura pārraudzības modulis, tas nodrošina skaidras dokumentu aprites funkcijas.

 

dokoni CASE logotips


dokoni CASE darbības process

dokoni CASE

dokoni CASE

Satura pārvaldība

  • Dokumentu indeksācija
  • Modulārās darbplūsmas
  • Tūlītējs dokumenta priekšskatījums
  • Makro pogas
  • Paziņojumu sistēma
  • Dokumentu eksportēšana no citiem avotiem un importēšana tajos
  • Uzlabota Konica Minolta daudzfunkcionālo printeru darbība
  • Uzlabota vadība un drošība

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni CASE brochure